Koppel uw 3CX Telefoonsysteem aan Salesforce, Microsoft Dynamics, SugarCRM, Google Contacts en Sage ACT! en registreer automatisch alle telefoongesprekken met uw klanten. Uw rapportages nauwkeuriger zonder handmatig invoer van gesprekken!

Kenmerken van de 3CX CRM Integratie Module:

  • Click to Call - Start telefoongesprekken met een muisklik vanuit uw CRM applicatie. Het is niet nodig om zelf het telefoonnummer te kiezen!
  • Call Pop-ups - Inkomende gesprekken worden automatisch gelinked met het bijbehorende klant-record gebaseerd op het nummerherkenning van de beller. De klantgegevens komen automatisch in beeld op het moment dat een gesprek binnenkomt. Het Customer Service personeel bespaart hiermee tijd waardoor uw klant professioneler te woord wordt gestaan en uw klant een betere indruk krijgt van uw bedrijf.
  • Call Journals - Alle gesprekken worden als gespreks-records opgeslagen in uw CRM pakket, uw medewerkers maken eenvoudig gespreksnotities een hebben een compleet overzicht alle communicatie met uw klant.

Gemiste oproepen worden automatisch opgeslagen en gekoppeld aan uw klanten-record. Uw Customer Service personeel kan hiermee snel uw klant terugbellen.

CRM Integratie voor Microsoft Outlook is standaard inbegrepen in de 3CX Telefoonsysteem Commerciele Licentie. Voor integratie met andere CRM applicaties betaalt u een eenmalig bedrag van € 35,00 per werkplek. Gebruikers van andere CRM applicaties kunnen het 3CX Telefoonsysteem met hun CRM integreren door de 3CX API te gebruiken.

Meer informatie: